OBP tlakový uzávěr chladiče - 15 LBS

OBP tlakový uzávěr chladiče - 15 LBS

Hodnocení produktu: 4/5 (1x)

Vaše hodnocení:

Bezpečný a kvalitný tlakový uzáver, ktorý dokáže znížiť nadmerný tlak a tak zabrániť prípadnému poškodeniu chladiacého systému. Zvýšenie tlaku chladiacej kvapaliny v systému spôsobí navýšenie bodu varu a tak narastá efektívnosť cirkulácie.

412 Kč s DPH

341 Kč

Dostupnost: Skladem

Výrobce: OBP

- pretlakový ventil 15 LBS

UPOZORNĚNÍ Víčko chladiče sejměte vždy pomalu a opatrně. Sejmutí víka chladiče z horkého systému pod tlakem může způsobit vážné popáleniny od unikající páry a chladicí kapaliny.

Děkujeme za důvěru!
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení